Ú¯Ù„ÛŒ Ú©Ù‡ خوردیم بدلیل Ú©Ù… گرفتن حریف بود !

گلی که خوردیم بدلیل کم گرفتن حریف بود !




 

 


گلی که خوردیم بدلیل کم گرفتن حریف بود !


تاریخ : سه شنبه ،
24 آبان 1390

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: گل‌هايي که زديم نتيجه احترام به حريف و گلي که خورديم به دليل دست کم گرفتن اندونزي بود.


کارلوس کی‌روش پس از پیروزی 4 بر یک تیم ملی گفت: نیمه اول آن طور که می‌خواستیم پیش رفت و از فرصت‌هایی که به دست آوردیم به 3 گل رسیدیم و در نیمه دوم قصد داشتیم بازی را کنترل کنیم. مهم کسب 3 امتیاز بود، به همین دلیل می‌خواستیم مسابقه را اداره کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم هیچ فرصتی به اندونزی ندادیم و یک ضربه پنالتی هم نصیب ما شد و به گل چهارم رسیدیم. از نتیجه و عملکرد بازیکنان راضی هستم و به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: از این مسابقه یک تجربه و درس خوب گرفتیم. این درس می‌تواند برای مرحله بعدی ما خوب باشد آن هم اینکه باید همیشه رو به جلو حرکت کنیم و تمرکزمان را از دست ندهیم و به حریف، هر تیمی که هست احترام بگذاریم. تا زمانی که به اندونزی احترام گذاشتیم و تمرکزمان را از دست ندادیم 3 گل زدیم و در دقایقی که حریف را دست کم گرفتیم یگ گل خوردیم. این 3 گل نتیجه احترام به حریف و گل که خوردیم نتیجه دست کم گرفتن حریف بود.

کی‌روش تاکید کرد: برای حضور بهتر در مرحله بعد باید بیشتر و بیشتر تلاش کنیم و تدارک بهتری برای تیم ببینیم و با تیم‌های با کلاس‌تری مسابقه دهیم. بازی با اندونزی تمام شد و آینده قابل پیش بینی نیست. برای ساختن آینده باید تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران یادآور شد: در مرحله بعد باید برنامه ریزی و آماده سازی خوب داشته باشیم و از آسیب رساندن به دوران ریکاوری بازیکنان اجتناب کنیم. گرفتن هتل خوب، تهیه بلیت هواپیمای خوب در اولویت است و نباید در این مسائل مرتکب اشتباه شویم زیرا این اشتباه قابل جبران نیست. هر تیمی که در مرحله بعد کمتر اشتباه کند موفق‌تر خواهد بود.

وی با تشکر از بازیکنان، باشگاه و فدراسیون تصریح کرد: روی 3 نکته تاکید می‌کنم، اول تبریک و تشکر از بازیکنان، فدراسیون فوتبال و مربیان باشگاهی و سازمان لیگ. دوم باز هم از همین‌ها تشکر می‌کنم و سوم اینکه از مربیان بازیکنان و مسئولان تقاضای بیشتری دارم. یک پیغام هم برای رسانه‌ها دارم اینکه هر کسی که تصور می‌کند صعود ما به جام جهانی قطعی شده کاملا اشتباه می‌کند زیرا برای آنکه در مرحله بعد موفق شویم باید تلاش بیشتری کنیم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل